Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jistěže se lidé na Krymu bojí hajlujícího Jaceńuka, zvláště když ho příjímá kdejaký západní státník. A když si ještě uvědomí, co znamená nápis White Power.

0 3
možnosti

..on ten jaceňuk někde hajloval...???.....dejte sem odkaz...

0 0
možnosti

Autore, vaše myšlenka je sice hezká, ale ..........jedna věc je zbožné přání a druhá je realita a v ní např. Putin ......Hold Putin váš optimismus nesdílí a v totmo případě vždy v historii platilo a platí, že malá země se sama neubrání, proto potřebuje ochranu větší země či nějakého paktu. A tím je NATO a v těchto dnech děkuju bohu, že v něm jsme

1 0
možnosti

....porovnáváte neporovnatelné....

....utrhnout jedné zemi kus území a připojit ho k sobě...a schovávat se za to, že část obyvatel toho kusu  nesouhlasí s dosavadním stavem...a pak o tom snad možná nechat hlasovat...

..je přece jen něco jiného než podpora možnosti nechat využít část svého území pro umístění obranného vojenského systému s posádkou maximálně stovek vojáků....

2 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Narodil jsem se v roce 1964. Vedu kontemplativní způsob života. Hledání a zkoumání "věčné pravdy" člověka nikdy neomrzí, jakmile překoná tíhu tělesného bytí. Hlubokou mystickou koncentrací jsem se zabýval i v předešlém životě. Na svém panství v Jasné Poljaně jsem prosazoval nenásilnou neposlušnost vůči autoritám a systému. Jako reformátor ruské společnosti jsem "hlásal" zrušení hierarchických struktur a soukromého vlastnictví, neboť jsem v tom spatřoval největší společenské zlo, čímž jsem se stal trnem v oku světské i církevní moci. Touha po dokonalém a jednoduchém způsobu života mě neopustila a budu ji jako svou základní myšlenku dál rozvíjet i v této fyzické existenci. Bezpodmínečná láska a nekonečný tvůrčí potenciál lidské duše se staly předmětem mého každodenního výzkumu. Zajímám se o astrologii, poezii a prózu. Dělal jsem závodně krasobruslení, takže mám vztah ke sportům a hudbě. Mou oblíbenou hrou je Anarchy Online, jež se stala mým druhým (virtuálním) domovem. 

Seznam rubrik