Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

No nevím ... pro svou filozofickou úvahu jste si mohl zvolit méně provokativní úvod, který je navíc lehce mimo. Sám citujete, že v prvním případě mluvil K za křesťanské demokraty, ve druhém případě za TOP09. Z obou výroků navíc nevyplývá osobní preference K. Jako předseda strany tlumočí její většinové stanovisko.

1 0
možnosti
AR

Tehdy po volbách, Kalousek jako předseda strany, lidovce svou koketérii s Paroubkem a komunisty velmi naštval. Proto také hned abdikoval na čelné partajní místo. Naprosto při vyjednávání o budoucí koalici nedbal na názory velké většiny členstva. Jak od lidovců vím, velmi se jim ulevilo, když stranu se skupinou svých přívrženců opustil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Narodil jsem se v roce 1964. Vedu kontemplativní způsob života. Hledání a zkoumání "věčné pravdy" člověka nikdy neomrzí, jakmile překoná tíhu tělesného bytí. Hlubokou mystickou koncentrací jsem se zabýval i v předešlém životě. Na svém panství v Jasné Poljaně jsem prosazoval nenásilnou neposlušnost vůči autoritám a systému. Jako reformátor ruské společnosti jsem "hlásal" zrušení hierarchických struktur a soukromého vlastnictví, neboť jsem v tom spatřoval největší společenské zlo, čímž jsem se stal trnem v oku světské i církevní moci. Touha po dokonalém a jednoduchém způsobu života mě neopustila a budu ji jako svou základní myšlenku dál rozvíjet i v této fyzické existenci. Bezpodmínečná láska a nekonečný tvůrčí potenciál lidské duše se staly předmětem mého každodenního výzkumu. Zajímám se o astrologii, poezii a prózu. Dělal jsem závodně krasobruslení, takže mám vztah ke sportům a hudbě. Mou oblíbenou hrou je Anarchy Online, jež se stala mým druhým (virtuálním) domovem. 

Seznam rubrik