Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Každá generace si musí svoji svobodu vybojovat sama, nedá se totiž dědit, dá se jenom ztratit. Naši svobodu jsme si vybojovali, nic dokonalého, já vím a nyní je řada na dnešních studentech. Zdá se vám naše svoboda jako útisk, tak dobře, jděte do toho, zdokonalte to, jde o vaši budoucnost. Jen nezapomeňte, až vám bude přes 30, nechte další generaci uskutečnit zase jejich boj. ;-)

1 0
možnosti
RE

S tímhle asi narazíte. Lidi měří hodnotu života uplně jinými hodnotami. Žijí tak, když přeženu, na 20%. Na víc prý nemají čas.

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že Romové jsou poslušní těmto radám.

0 0
možnosti
DM

Blahoslavení chudí duchem...

3 1
možnosti
BH

Kolik se musí vyštudovat současných škol na takový blábol?

2 0
možnosti
Foto

Naopak, nevěřte nikomu, komu je POD třicet.

3 0
možnosti
DM

Už téměř před třemi lety jsem vyhlásil soutěž o ten pravý opak věty "nevěř nikomu nad třicet" - viz

https://martisek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570545

Dosud se nikdo nepřihlásil, takže máte možnost. Ale nechoďte do toho s větou "nevěř nikomu pod třicet" - to tím opakem totiž není :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Narodil jsem se v roce 1964. Vedu kontemplativní způsob života. Hledání a zkoumání "věčné pravdy" člověka nikdy neomrzí, jakmile překoná tíhu tělesného bytí. Hlubokou mystickou koncentrací jsem se zabýval i v předešlém životě. Na svém panství v Jasné Poljaně jsem prosazoval nenásilnou neposlušnost vůči autoritám a systému. Jako reformátor ruské společnosti jsem "hlásal" zrušení hierarchických struktur a soukromého vlastnictví, neboť jsem v tom spatřoval největší společenské zlo, čímž jsem se stal trnem v oku světské i církevní moci. Touha po dokonalém a jednoduchém způsobu života mě neopustila a budu ji jako svou základní myšlenku dál rozvíjet i v této fyzické existenci. Bezpodmínečná láska a nekonečný tvůrčí potenciál lidské duše se staly předmětem mého každodenního výzkumu. Zajímám se o astrologii, poezii a prózu. Dělal jsem závodně krasobruslení, takže mám vztah ke sportům a hudbě. Mou oblíbenou hrou je Anarchy Online, jež se stala mým druhým (virtuálním) domovem. 

Seznam rubrik