Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zřejmě nový projev mutujícího viru.

1 0
možnosti
JR

J41a52n 76R17á81ž

19. 3. 2020 21:24

Buď dobrý "matroš" nebo zoufalství z osamění....nic jiného mne napadá, že by bylo podnětem k článku.

1 1
možnosti
Foto

Máte o KLDR velmi optimistické představy ;-D

0 0
možnosti
AL

Díky koronaviru jsme se rázem ocitli v KLDR

----------------------------------------------------------------------------

Vážený autore, navštívil jsem zhruba před třemi lety s přáteli KLDR přes jednu cestovní kancelář. Bylo nás sedm Čechů, kolem dvaceti Britů, několik Němců a Francouzů.

Zatím jsem nepoznal nikde tak nádherné, slušné a pracovité lidi.

Jejich vstřícnost nás dokonale odzbrojila.

Nikdo nám v ničem nebránil a dokonce jsme mohli navštívit "tajnou vojenskou laboratoř" o které se rozepsala skoro všechna západní média.

Vše bylo kontrolované, v nerezu, všichni pracovníci v bílem a většina měla gumové rukavice. Prošli jsme celou tajnou továrnu a dokonce na nás testovali účinky jejich výrobků. Britům i Frantíkům to chutnalo, nebylo to špatné, ale na naši Plzeň to nemělo ani náhodou.

Tuto "tajnou laboratoř" postavili Nizozemci. :) Pouze na okraj, když jsme tam byli my, tak na místní univerzitě studovalo 2500! zahraničních studentů včetně těch z USA.

Díky koronaviru jsme se rázem ocitli v KLDR - OMG !

2 0
možnosti

Jen už Vy jste tady chyběl. Jinak bysme byli nahraní...

2 0
možnosti
JF

J40i37ř75í 64F86o83g89e68l

19. 3. 2020 19:59

Hlavně zdraví.:-P

1 0
možnosti
SB

Jen v nejprimitivnějších kulturách a společnostech je možné diktovat a omezovat lidské chování.

Zdroj: https://goldman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=747648

............................

Nebudu s vámi polemizovat o časoprostoru nebo o měření polohy elementárních částic, jelikož patřím k té drtivé většině lidí, kteří tomu nerozumějí. Avak budu s vými polemizovat, pokud jde o vaši větu:

"Jen v nejprimitivnějších kulturách a společnostech je možné diktovat a omezovat lidské chování."

Domnívám se, že vyspělá a plně demokratická společnost je založena právě na dodržování určitých pravidel. A pravidlo mě jako občana chrání, ale nmnohdy také omezuje.

Nemohu hulákat pod okny ve dvě v noci, musím dodržovat noční klid. To je určité omezení, ale je mi kompenzováno tím, že ani pod mými okny se ve dvě v noci nesmí hulákat, aby tím bylo chráněno mé právo na spánek. Stejně tak jsem omezován povinností dodržovat dopravní předpisy a toto omezení je mi kompenzováno tím, že stejné omezení platí i pro jiné lidi, takže se na ulici mohu cítit relativně bezpečně.

Podobných příkladů bych mohl uvést mnoho.

Bez disciplíny se neobejde ani ta nejdemokratičtější společnost. A disciplína znamená mimo jiné i příkazy a omezení.

8 0
možnosti
VE

Můžu vás ubezpečit, že pokud jde o časoprostor a měření polohy elementárních částic, ani autor tomu nerozumí. Podobně jako ostatní blogeři iDnes, kteří o tom píší

3 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Narodil jsem se v roce 1964. Vedu kontemplativní způsob života. Hledání a zkoumání "věčné pravdy" člověka nikdy neomrzí, jakmile překoná tíhu tělesného bytí. Hlubokou mystickou koncentrací jsem se zabýval i v předešlém životě. Na svém panství v Jasné Poljaně jsem prosazoval nenásilnou neposlušnost vůči autoritám a systému. Jako reformátor ruské společnosti jsem "hlásal" zrušení hierarchických struktur a soukromého vlastnictví, neboť jsem v tom spatřoval největší společenské zlo, čímž jsem se stal trnem v oku světské i církevní moci. Touha po dokonalém a jednoduchém způsobu života mě neopustila a budu ji jako svou základní myšlenku dál rozvíjet i v této fyzické existenci. Bezpodmínečná láska a nekonečný tvůrčí potenciál lidské duše se staly předmětem mého každodenního výzkumu. Zajímám se o astrologii, poezii a prózu. Dělal jsem závodně krasobruslení, takže mám vztah ke sportům a hudbě. Mou oblíbenou hrou je Anarchy Online, jež se stala mým druhým (virtuálním) domovem. 

Seznam rubrik