Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zda jsou 4 řádky dostatečné k tomu, aby mohl vzniknout blog, o tom jsem se v Kodexu nic nedočetl, ale tohle ať si posoudí redakce. Mě jde spíše o to, že každý, kdo chtěl na vědeckém poli něčeho významného v ČR dosáhnout, šel do armády a to je případ pana profesora Prymuly. A všichni ostatní flákači, co jim o žádnou vědu nejde /ale o pusté žvanění/ například studují vysoké školy politické. ;-(

2 0
možnosti
JV

Ano. I cvok má možnost psát blogy.

2 0
možnosti

Škoda, že jste nebyl třeba Hitlerem. Mohl ten svět dopadnout možná lépe.:-P

0 0
možnosti

No, je to hluboce lidské. A nejste v tom zdaleka sám.:-)

0 1
možnosti
RP

Stačí si přečíst něco o Vás pod fotografií a pochopila jsem vícRv.

3 0
možnosti

Dík za upozornění. Ať si autor lítá vesmírem, jak se mu líbí:-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Narodil jsem se v roce 1964. Vedu kontemplativní způsob života. Hledání a zkoumání "věčné pravdy" člověka nikdy neomrzí, jakmile překoná tíhu tělesného bytí. Hlubokou mystickou koncentrací jsem se zabýval i v předešlém životě. Na svém panství v Jasné Poljaně jsem prosazoval nenásilnou neposlušnost vůči autoritám a systému. Jako reformátor ruské společnosti jsem "hlásal" zrušení hierarchických struktur a soukromého vlastnictví, neboť jsem v tom spatřoval největší společenské zlo, čímž jsem se stal trnem v oku světské i církevní moci. Touha po dokonalém a jednoduchém způsobu života mě neopustila a budu ji jako svou základní myšlenku dál rozvíjet i v této fyzické existenci. Bezpodmínečná láska a nekonečný tvůrčí potenciál lidské duše se staly předmětem mého každodenního výzkumu. Zajímám se o astrologii, poezii a prózu. Dělal jsem závodně krasobruslení, takže mám vztah ke sportům a hudbě. Mou oblíbenou hrou je Anarchy Online, jež se stala mým druhým (virtuálním) domovem. 

Seznam rubrik